За час від початку карантину програма для відеозв’язку ZOOM набула шаленої популярності. Наприклад, в грудні нею
користувалось лише 10 млн людей в день. Сьогодні цей показник змінився і вже
200 млн людей в день по всьому світу користуються додатком. У безкоштовній
версії програми можуть брати участь у конференції до 100 осіб, в цьому випадку
відеоконференція може тривати до 40 хвилин. Якщо користувачеві потрібно
підключити більшу кількість учасників або говорити з ними довше, - потрібно
переходити на платну версію від 15 доларів на місяць. Під час карантину ці обмеження поки знято.
До основних переваг додатку Zoom від інших відносять:
- - завжди хороший зв’язок;
- -
організатор
може вмикати та вимикати мікрофони та аудіо учасників;
- - можна
робити демонстрацію екрана і дати дозвіл це робити всім учасникам конференції
або обмежити так, щоб це міг робити лише організатор;
- - можна легко перемикатись з демонстрації екрану на інтерактивну дошку, яку також демонструвати всім учасником, записувати якісь важливі моменти;
- - є
можливість створюючи відеконференцію вмикати автоматичний запис на локальний
комп’ютер, ставити сесію на паузу;
- -
під
час конференції можна надавати доступ до можливостей організатора іншому
учаснику, ділити чат на кімнати та перейменовувати їх.
Щоб завантажити додаток на комп’ютер чи гаджет тисніть сюди або одразу підключайтеся і завантаження піде автоматично. На телефон можете завантажити цю програмку через Play Маркет.
Після того як програму завантажили потрібно зареєструватись.
Під час реєстрації вам запропонує підтвердити свою дату народження, далі вводимо робочу
адресу електронної пошти або входимо за допомогою облікових записів
Google/Facebook, що досить зручно.
Важливий момент, якщо
додаток на телефоні відкривається на англійській мові, потрібно зайти в
налаштування телефону – загальні налаштування – мова і якщо там лише українська,
додайте ще російську мову. На комп’ютері теж можна змінити мову інтерфейсу програми. Для
цього натисніть на значок Zoom правою кнопкою
миші, з’явиться вікно і в списку знайдіть «Переключити мови».
Якщо ви організатор конференції – натискайте «Запланувати». Відкриється вікно де вводимо
тему, дату конференції, тривалість (зауважте, що на безкоштовному тарифному
плані можна проводити конференцію тривалістю не більше 40хв від трьох і більше
учасників). Натискаємо на галочку «Часовий пояс» і обираємо Київ. Якщо ви
хочете записати відеоконференцію у випадаючому меню «Розширені параметри»
натисніть на галочку «Автоматично записувати коференцію на локальний комп’тер». Вимкніть
звук учасників при вході на конференцію. Задаємо необхідні параметри,
натискаємо «Запланувати».
У меню «Конференції» з’являється сторінка з
даними про всі заплановані відеоконференції де можна змінити, видалити, копіювати запрошення на
конференцію з посиланням, щоб розіслати його учасникам і, власне почати
конференцію. Тут можна подивитись записані раніше конференції.
Після
того як розпочали конференцію –
відкриється необхідне вікно й система запросить доступ до мікрофона і відео
зв’язку – дозвольте ці зміни.
Як
тільки почнеться конференція, внизу з’являться різні опції, як звук, відео, демонстрація екрану, учасники, запрошення учасників, чат, запис. Обирайте та налаштовуйте всі параметри які необхідні для
якісного відеозв’язку. Якщо потрібно, щоб хтось з учасників мав ширші
повноваження (міг демонструвати свій екран, користуватись інтерактивною дошкою,
демонструвати слайди), організатор може надати цій людині доступ через меню
«Учасники» (навівши курсор на учасника і з'являться відповідні кнопки).
Щоб завершити конференцію – натискаємо в правому нижньому куті «Завершити конференці для всіх».
Якщо
ви обрали запис екрану, система автоматично збереже його у вас на комп’ютер або гаджет. Це можливість ділитися
матеріалом з тими,
хто не був присутній.
Якщо ви учасник конференції можете автоматично приєднатись за посиланням яке надійшло
від організатора (вставте його в адресну строку свого браузера) або
ідентифікатором (потрібно буде зайти в програму і в меню натиснути «Увійти» де
у вікно яке з’явилось скопіюйте індифікатор конференції, пароль і натисніть увійти). Далі
все за схемою вище в плані технічному.
Більш детально дивіться у нашому відео.
Більш детально дивіться у нашому відео.
Коментарі
Дописати коментар