Перейти до основного вмісту

Привітання з Новим роком!

Шановні колеги!

Вітаємо Вас з наступаючим святами! Бажаємо Вам успіхів у роботі, міцного здоров'я, щастя, родинного затишку, підтримки рідних та близьких. Нехай здійснюються усі мрії! 

 


Коментарі

Популярні публікації

#КРЕАТИВНІФОРМИ

Як і обіцяли, продовжуємо нашу щотижневу рубрику #креативніформи в бібліотечній роботі. Сьогодні поговоримо про книжкові виставки та їх оформлення . Здається, книжкова виставка – це класика і консерватизм і нічого цікавого придумати з нею не можливо, окрім як виставити на полиці об ’ єднавши за певною тематикою. А от і ні. Книжкова виставка – це форма роботи з необмеженим полем реалізації креативного, творчого бачення бібліотекаря. Види книжкових виставок та їх тематика може бути сама різна (детальніше можете почитати за посиланням ), а способів оформлення не так багато – традиційні, віртуальні, у формі інсталяцій, флетлей, айстопери, вітринні, озвучені або музичні. Підемо по порядку? Традиційні книжкові виставки – це вічна класика. При оформленні виставок потрібно брати до уваги її зміст. Не завжди доречно оформлювати її якимось креативним чином, якщо за своїм видом і змістом вона офіційного характеру, наприклад. Віртуальні книжкові виставки вже стали традиційною формою робот

Про рекламу бібліотеки

       В наш час все більше уваги приділяється рекламній діяльності, не є виключенням і  бібліотеки.  Термін реклама походить від французького слова "reclamarere",  а першопочатком - від латинського  reclamо, що означає в перекладі "викрикують".         Відповідно  Закону України  «Про рекламу»  (1996 р.)   статті 1  реклама  –  це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес .