Досить часто бібліотекарі нехтують веденням бібліотечних інтернет-ресурсів.
Сайти, блоги, соціальні мережі наповнюються інформацією нерегулярно, теми
публікацій не відповідають інтересам цільової аудиторії.
Потрібно виправляти цю проблему, адже через текст бібліотека може не лише
інформувати своїх користувачів, але і зацікавлювати потенційних клієнтів до
користування своїми ресурсами та послугами.
Для того, щоб публікації на бібліотечних інтернет-ресурсах були інформативними,
корисними та ефективними, потрібно використовувати нескладні маркетингові
маніпуляції з текстом. Розглянемо 5
основних рубрик контенту, використання яких дозволить зацікавити користувача, підвищити імідж
бібліотеки та бути корисними:
1.
Продаючий – контент, що продає (товар/послугу).
Це не просто фото виставок, заходів і т. д. Це можуть бути:
o
акції,
розіграші (наприклад, розіграш читацького квитка за репост публікації або
книги; ціль – більше підписок, активність на сторінці);
o
публікації про хітові книги, корисні підбірки
літератури;
o
анонси новинок книг (щоб зацікавити та
втримати увагу читача, спонукати частіше заходити на сторінку в пошуку
інформації чи можна вже взяти цю книгу почитати);
o
анонси
майбутніх подій, адже наша ціль, щоб до нас прийшли сьогодні, а не прочитали
про минулий захід завтра.
Ціль публікації – «продати»
послугу.
2.
Залучаючий – це не лише про «ставте лайк», а конкурси, аукціони, опитування, розіграші,
інтерактиви з читачами, обговорення. Залученість залежить від:
o
рівня
мотивації – наскільки важлива ця інформація для мене;
o
завдання
– шукаю конкретний факт, досліджую щось чи просто цікавлюсь;
o
рівень
фокусу – наскільки я концентруюсь зараз;
o
особисті
якості – я часто вчитуюсь, чи просто пробігають поглядом?
Ціль публікації – залучити (рос.
вовлечь) аудиторію, підняти органічне охоплення публікацій.
3.
Корисний – це розбір найчастіших запитань, книг які користуються попитом, корисні
поради, короткі довідки з різних галузей, цікаві історичні факти.
Ціль публікації – показати читачу
свою експертність.
4.
Репутаційний – відгуки читачів, трансляція важливих для життя громади заходів, подій.
Ціль публікації – підвищити
рівень довіри до бібліотеки.
5.
Розважальний – гумор, загадки, ігри, акції тощо. Такий контент варто вводити по п’ятницях, коли люди налаштовані на вихідні, шукають в
соціальних мережах відпочинку, не хочуть багато думати і перевантажувати себе
зайвою інформацією.
Ціль публікації – задовольнити
першочергову потребу, за якою люди приходять в соціальні мережі – це
відволіктися від роботи.
Використовуйте ці поради при написанні своїх текстів і ви побачите, як підвищиться
активність ваших користувачів.
Коментарі
Дописати коментар