Перейти до основного вмісту

Основні 5ть рубрик контенту

Досить часто бібліотекарі нехтують веденням бібліотечних інтернет-ресурсів. Сайти, блоги, соціальні мережі наповнюються інформацією нерегулярно, теми публікацій не відповідають інтересам цільової аудиторії.

Потрібно виправляти цю проблему, адже через текст бібліотека може не лише інформувати своїх користувачів, але і зацікавлювати потенційних клієнтів до користування своїми ресурсами та послугами.

Для того, щоб публікації на бібліотечних інтернет-ресурсах були інформативними, корисними та ефективними, потрібно використовувати нескладні маркетингові маніпуляції з текстом. Розглянемо 5 основних рубрик контенту, використання яких дозволить зацікавити користувача, підвищити імідж бібліотеки та бути корисними:

1.     Продаючий – контент, що продає (товар/послугу). Це не просто фото виставок, заходів і т. д. Це можуть бути:

o   акції, розіграші (наприклад, розіграш читацького квитка за репост публікації або книги; ціль – більше підписок, активність на сторінці);

o    публікації про хітові книги, корисні підбірки літератури;

o    анонси новинок книг (щоб зацікавити та втримати увагу читача, спонукати частіше заходити на сторінку в пошуку інформації чи можна вже взяти цю книгу почитати);

o   анонси майбутніх подій, адже наша ціль, щоб до нас прийшли сьогодні, а не прочитали про минулий захід завтра.

Ціль публікації – «продати» послугу.

2.     Залучаючий – це не лише про «ставте лайк», а конкурси, аукціони, опитування, розіграші, інтерактиви з читачами, обговорення. Залученість залежить від:

o   рівня мотивації – наскільки важлива ця інформація для мене;

o   завдання – шукаю конкретний факт, досліджую щось чи просто цікавлюсь;

o   рівень фокусу – наскільки я концентруюсь зараз;

o   особисті якості – я часто вчитуюсь, чи просто пробігають поглядом?

Ціль публікації – залучити (рос. вовлечь) аудиторію, підняти органічне охоплення публікацій.

3.     Корисний – це розбір найчастіших запитань, книг які користуються попитом, корисні поради, короткі довідки з різних галузей, цікаві історичні факти.

Ціль публікації – показати читачу свою експертність.

4.     Репутаційний – відгуки читачів, трансляція важливих для життя громади заходів, подій.

Ціль публікації – підвищити рівень довіри до бібліотеки.

5.     Розважальний – гумор, загадки, ігри, акції тощо. Такий контент варто вводити по пятницях, коли люди налаштовані на вихідні, шукають в соціальних мережах відпочинку, не хочуть багато думати і перевантажувати себе зайвою інформацією.

Ціль публікації – задовольнити першочергову потребу, за якою люди приходять в соціальні мережі – це відволіктися від роботи.

Використовуйте ці поради при написанні своїх текстів і ви побачите, як підвищиться активність ваших користувачів.




Коментарі

Популярні публікації

#КРЕАТИВНІФОРМИ

Як і обіцяли, продовжуємо нашу щотижневу рубрику #креативніформи в бібліотечній роботі. Сьогодні поговоримо про книжкові виставки та їх оформлення . Здається, книжкова виставка – це класика і консерватизм і нічого цікавого придумати з нею не можливо, окрім як виставити на полиці об ’ єднавши за певною тематикою. А от і ні. Книжкова виставка – це форма роботи з необмеженим полем реалізації креативного, творчого бачення бібліотекаря. Види книжкових виставок та їх тематика може бути сама різна (детальніше можете почитати за посиланням ), а способів оформлення не так багато – традиційні, віртуальні, у формі інсталяцій, флетлей, айстопери, вітринні, озвучені або музичні. Підемо по порядку? Традиційні книжкові виставки – це вічна класика. При оформленні виставок потрібно брати до уваги її зміст. Не завжди доречно оформлювати її якимось креативним чином, якщо за своїм видом і змістом вона офіційного характеру, наприклад. Віртуальні книжкові виставки вже стали традиційною формою робот

Увага! ЕСМаР відкрито!

Шановні колеги!  Повідомляємо Вам, що відкрито «звітний період 2022» у електронній системі моніторингу базової мережі публічних бібліотек України (ЕСМаР). Посилання для входу на сервіс https://ecmap.nlu.org.ua . *ЕСМаР створено для збору, зберігання та обробки даних, які надаються публічними бібліотеками України за визначеним переліком показників. Радимо звернути увагу на розділ «Електронні ресурси» , в якому додано два нових показника: -          Кількість публікацій у блоґах, одиниць -          Періодичність оновлення інформації на сторінках у соціальних мережах: випадаючий список: -          не рідше 2 разів на тиждень -          менше 2 разів на тиждень Нагадуємо, що на сервісі ЕСМаР наявний електронний варіант посібника «ECMaP: користування сервісом» та відео версія посібника Також відео версія із користування сервісом ЕСМаР розміщено на YouTube каналі Bibliomist Ukraine .