Перейти до основного вмісту

Бібліотеки та COVID-19: життя в умовах пандемії


19 травня цього року ВГО Українська бібліотечна асоціація та Український інститут книги провели онлайнову конференцію «Бібліотеки в умовах пандемії COVID-19», на якій були присутні понад 1 тис учасників. Вона пройшла на платформі ZOOM з паралельною трансляцією на сторінку УБА у Facebook. На конференції було розкрито умови виходу з карантину та питання безпеки користувачів і бібліотекарів. Обговорювалися виклики які спричинила пандемія для публічного простору бібліотек, оперативне реагування на зміни бібліотеками держави та повне переформатування роботи, в тому числі і активний розвиток віртуальних бібліотечних сервісів, дистанційна взаємодія з користувачами.
                              

Також, під час онлайн зв’язку обговорювалась процедура відбору, придбання та розподілу книжкової продукції для поповнення бібліотечних фондів у 2020 р. В Українському інституті книги і раніше пропонували до обговорення проєкт документу, який буде регламентувати цю процедуру і на відеоконференції наголосили, що до 25 травня очікують від бібліотекарів професійних доповнень до нього.
З резюме конференції, відеоматеріалами та презентаціями можна ознайомитись за посиланням. 


Коментарі

Популярні публікації

#КРЕАТИВНІФОРМИ

Як і обіцяли, продовжуємо нашу щотижневу рубрику #креативніформи в бібліотечній роботі. Сьогодні поговоримо про книжкові виставки та їх оформлення . Здається, книжкова виставка – це класика і консерватизм і нічого цікавого придумати з нею не можливо, окрім як виставити на полиці об ’ єднавши за певною тематикою. А от і ні. Книжкова виставка – це форма роботи з необмеженим полем реалізації креативного, творчого бачення бібліотекаря. Види книжкових виставок та їх тематика може бути сама різна (детальніше можете почитати за посиланням ), а способів оформлення не так багато – традиційні, віртуальні, у формі інсталяцій, флетлей, айстопери, вітринні, озвучені або музичні. Підемо по порядку? Традиційні книжкові виставки – це вічна класика. При оформленні виставок потрібно брати до уваги її зміст. Не завжди доречно оформлювати її якимось креативним чином, якщо за своїм видом і змістом вона офіційного характеру, наприклад. Віртуальні книжкові виставки вже стали традиційною формою робот

Рекламні послуги Хабу цифрової освіти, підготовлені координаторами

Під час онлайнового тренінгу координаторів Хабів цифрової освіти, учасниками підготовлено інформаційні матеріали про послуги, які були виконані під час практичного заняття з використання сервісу Canva