Перейти до основного вмісту

Доброчесність онлайн

   


 «Доброчесність онлайн» – проєкт Офісу доброчесності Національного агентства з питань запобігання корупції і Центру протидії дезінформації при Раді національної безпеки і оборони України, головна мета якого розповісти, як правильно та доброчесно поводитися у мережі, щоб не стати жертвою інформаційної війни.

 В умовах сьогодення важливо знати як протидіяти дезінформації та фейкам, як перевіряти інформацію, як не допомагати противнику  повідомленнями у мереж. В рамках проєкту створено 4-х серійний мультфільм, тривалістю 10-15 хвилин кожна серія.

 Переглянувши серії, переглядач дізнається:

               як боротися з інтернет-ботами, а також що таке координована неавтентична поведінка (КНП), як не ставати заручником дезінформації (Проєкт «Доброчесність онлайн» 1 серія – Блогер Наталка та ZОМботи)

              що таке інформаційна бульбашка, як із неї вийти й навіщо це потрібно (Проєкт «Доброчесність онлайн» 2 серія – Наталка та інфобульбашки)

              елементарні правила поширення контенту у мережі у військовий час «Проєкт «Доброчесність онлайн» 3 серія – Наталка зупиняє інфотерор)

              як мінімізувати ризик кібератак на особисті пристрої, захистити конфіденційні дані (Проєкт «Доброчесність онлайн» 4 серія – Наталка та кібербезпека)

 Матеріали будуть корисними кожному, хто бажає отримати нові знання на тему захисту інформації, а також для кого не байдужа доля України. Правильний вчинок українця, зокрема у цифровому просторі, наближає нас до перемоги, вчимося мислити критично!

Коментарі

Популярні публікації

#КРЕАТИВНІФОРМИ

Як і обіцяли, продовжуємо нашу щотижневу рубрику #креативніформи в бібліотечній роботі. Сьогодні поговоримо про книжкові виставки та їх оформлення . Здається, книжкова виставка – це класика і консерватизм і нічого цікавого придумати з нею не можливо, окрім як виставити на полиці об ’ єднавши за певною тематикою. А от і ні. Книжкова виставка – це форма роботи з необмеженим полем реалізації креативного, творчого бачення бібліотекаря. Види книжкових виставок та їх тематика може бути сама різна (детальніше можете почитати за посиланням ), а способів оформлення не так багато – традиційні, віртуальні, у формі інсталяцій, флетлей, айстопери, вітринні, озвучені або музичні. Підемо по порядку? Традиційні книжкові виставки – це вічна класика. При оформленні виставок потрібно брати до уваги її зміст. Не завжди доречно оформлювати її якимось креативним чином, якщо за своїм видом і змістом вона офіційного характеру, наприклад. Віртуальні книжкові виставки вже стали традиційною формою робот

Про рекламу бібліотеки

       В наш час все більше уваги приділяється рекламній діяльності, не є виключенням і  бібліотеки.  Термін реклама походить від французького слова "reclamarere",  а першопочатком - від латинського  reclamо, що означає в перекладі "викрикують".         Відповідно  Закону України  «Про рекламу»  (1996 р.)   статті 1  реклама  –  це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес .