Перейти до основного вмісту

Як захистити авторство в соціальних мережах?

Вітаємо з першим днем зими. Нехай вона буде казково сніжною і гріє душу щасливими моментами 🎄😃

В останній місяць року прийнято підбивати підсумки своєї продуктивності за рік, реалізації поставлених задач і робити плани на рік майбутній. Але, радимо цього року завершити всі поточні справи та просто розслабитися і провести цей грудень без метушні, щоб максимально накопичити сил для нових звершень в майбутньому році.

Повернемося до теми нашої публікації – як захистити своє авторське право в соціальних мережах. Тема актуальна та важлива, адже дуже часто публікації в соціальних мережах крадуть і видають за свої. Як залишити за собою право авторства, якщо вас спіткала така неприємна ситуація? У вересні цього року Facebook та Instagram запустили програму яка захищає від крадіжок публікацій. Тепер можна захистити свої авторські публікації від нелегального копіювання – це коли не просто зробили перепост вашої публікації, а опублікували не вказавши першоджерела.

Як користуватися програмою захисту авторських прав Rights Manager (Менеджер з прав інтелектуальної власності):

-         виділяємо нашу публікацію в Rights Manager і підтверджуємо своє авторство в анкеті;

-         чекаємо поки система промоніторить чи не використав хтось в Facebook або Instagram вашу унікальну публікацію;

-         якщо факт крадіжки підтвердиться, зявиться три опції: 1) видалити крадений пост; 2) дистанційно додати в цей пост посилання на себе як першоджерело; 3) вказати, що це довірений партнер, якому дозволено дублювати ваші публікації.

Підключити програмку дуже просто – потрібно подати заявку за посиланням https://rightsmanager.fb.com/.



  

Коментарі

Популярні публікації

#КРЕАТИВНІФОРМИ

Як і обіцяли, продовжуємо нашу щотижневу рубрику #креативніформи в бібліотечній роботі. Сьогодні поговоримо про книжкові виставки та їх оформлення . Здається, книжкова виставка – це класика і консерватизм і нічого цікавого придумати з нею не можливо, окрім як виставити на полиці об ’ єднавши за певною тематикою. А от і ні. Книжкова виставка – це форма роботи з необмеженим полем реалізації креативного, творчого бачення бібліотекаря. Види книжкових виставок та їх тематика може бути сама різна (детальніше можете почитати за посиланням ), а способів оформлення не так багато – традиційні, віртуальні, у формі інсталяцій, флетлей, айстопери, вітринні, озвучені або музичні. Підемо по порядку? Традиційні книжкові виставки – це вічна класика. При оформленні виставок потрібно брати до уваги її зміст. Не завжди доречно оформлювати її якимось креативним чином, якщо за своїм видом і змістом вона офіційного характеру, наприклад. Віртуальні книжкові виставки вже стали традиційною формою робот

Canva Pro тепер безкоштовно

Використання кросплатформенних сервісів бібліотеками – це вже не новина, а буденність. Користуватися шаблонами   Сanva для створення презентацій, інфографіки, логотипів, плакатів, обкладинок майбутніх подій для соціальних мереж, оформлення листів та запрошень ми неодноразово вчилися на вебінарах, які проводила наша бібліотека. Сьогодні, є крута можливість від цього сервісу для неприбуткових організацій та шкіл – безкоштовний доступ до Canva Pro . Як подати заявку детальніше читайте тут . Перед тим як подати заявку потрібно: 1. Зареєструвати на сайті Canva свій обліковий запис, на нього буде запитуватися доступ. 2. Документ, який повинен підтверджувати, що ви є неприбуткова організація, він має містити відповідні коди неприбутковості (детальніше прочитаєте за посиланням вище). 3. Заявку можна заповнити українською мовою. Доступ до Canva Pro можуть отримати педагоги загальноосвітніх навчальних закладів. Для них тут є можливість користуватися інструментами для дистанційного