Перейти до основного вмісту

Як користуватись ZOOM


За час від початку карантину програма для відеозвязку ZOOM набула шаленої популярності. Наприклад, в грудні нею користувалось лише 10 млн людей в день. Сьогодні цей показник змінився і вже 200 млн людей в день по всьому світу користуються додатком. У безкоштовній версії програми можуть брати участь у конференції до 100 осіб, в цьому випадку відеоконференція може тривати до 40 хвилин. Якщо користувачеві потрібно підключити більшу кількість учасників або говорити з ними довше, - потрібно переходити на платну версію від 15 доларів на місяць. Під час карантину ці обмеження поки знято.

До основних переваг додатку Zoom від інших відносять:
  • -         завжди хороший звязок;
  • -         організатор може вмикати та вимикати мікрофони та аудіо учасників;
  • -         можна робити демонстрацію екрана і дати дозвіл це робити всім учасникам конференції або обмежити так, щоб це міг робити лише організатор;
  • -         можна легко перемикатись з демонстрації екрану на інтерактивну дошку, яку також демонструвати всім учасником, записувати якісь важливі моменти;
  • -         є можливість створюючи відеконференцію вмикати автоматичний запис на локальний компютер, ставити сесію на паузу;
  • -         під час конференції можна надавати доступ до можливостей організатора іншому учаснику, ділити чат на кімнати та перейменовувати їх.

Щоб завантажити додаток на компютер чи гаджет тисніть сюди або одразу підключайтеся і завантаження піде автоматично. На телефон можете завантажити цю програмку через Play Маркет.
Після того як програму завантажили потрібно зареєструватись. Під час реєстрації вам запропонує підтвердити свою дату народження, далі вводимо робочу адресу електронної пошти або входимо за допомогою облікових записів Google/Facebook, що досить зручно.
Важливий момент, якщо додаток на телефоні відкривається на англійській мові, потрібно зайти в налаштування телефону – загальні налаштування – мова і якщо там лише українська, додайте ще російську мову. На компютері теж можна змінити мову інтерфейсу програми. Для цього натисніть на значок Zoom правою кнопкою миші, зявиться вікно і в списку знайдіть «Переключити мови».
Якщо ви організатор конференції – натискайте «Запланувати». Відкриється вікно де вводимо тему, дату конференції, тривалість (зауважте, що на безкоштовному тарифному плані можна проводити конференцію тривалістю не більше 40хв від трьох і більше учасників). Натискаємо на галочку «Часовий пояс» і обираємо Київ. Якщо ви хочете записати відеоконференцію у випадаючому меню «Розширені параметри» натисніть на галочку «Автоматично записувати коференцію на локальний комптер». Вимкніть звук учасників при вході на конференцію. Задаємо необхідні параметри, натискаємо «Запланувати».
У меню «Конференції» з’являється сторінка з даними про всі заплановані відеоконференції де можна змінити, видалити, копіювати запрошення на конференцію з посиланням, щоб розіслати його учасникам і, власне почати конференцію. Тут можна подивитись записані раніше конференції. 
Після того як розпочали конференцію – відкриється необхідне вікно й система запросить доступ до мікрофона і відео зв’язку – дозвольте ці зміни.
Як тільки почнеться конференція, внизу з’являться різні опції, як звук, відео, демонстрація екрану, учасники, запрошення учасників, чат, запис. Обирайте та налаштовуйте всі параметри які необхідні для якісного відеозвязку. Якщо потрібно, щоб хтось з учасників мав ширші повноваження (міг демонструвати свій екран, користуватись інтерактивною дошкою, демонструвати слайди), організатор може надати цій людині доступ через меню «Учасники» (навівши курсор на учасника і з'являться відповідні кнопки).
Щоб завершити конференцію – натискаємо в правому нижньому куті «Завершити конференці для всіх».
Якщо ви обрали запис екрану, система автоматично збереже його у вас на компютер або гаджет. Це можливість ділитися матеріалом з тими, хто не був присутній.
Якщо ви учасник конференції можете автоматично приєднатись за посиланням яке надійшло від організатора (вставте його в адресну строку свого браузера) або ідентифікатором (потрібно буде зайти в програму і в меню натиснути «Увійти» де у вікно яке з’явилось скопіюйте індифікатор конференції, пароль і натисніть увійти). Далі все за схемою вище в плані технічному. 
Більш детально дивіться у нашому відео.

Коментарі

Популярні публікації

#КРЕАТИВНІФОРМИ

Як і обіцяли, продовжуємо нашу щотижневу рубрику #креативніформи в бібліотечній роботі. Сьогодні поговоримо про книжкові виставки та їх оформлення . Здається, книжкова виставка – це класика і консерватизм і нічого цікавого придумати з нею не можливо, окрім як виставити на полиці об ’ єднавши за певною тематикою. А от і ні. Книжкова виставка – це форма роботи з необмеженим полем реалізації креативного, творчого бачення бібліотекаря. Види книжкових виставок та їх тематика може бути сама різна (детальніше можете почитати за посиланням ), а способів оформлення не так багато – традиційні, віртуальні, у формі інсталяцій, флетлей, айстопери, вітринні, озвучені або музичні. Підемо по порядку? Традиційні книжкові виставки – це вічна класика. При оформленні виставок потрібно брати до уваги її зміст. Не завжди доречно оформлювати її якимось креативним чином, якщо за своїм видом і змістом вона офіційного характеру, наприклад. Віртуальні книжкові виставки вже стали традиційною формою робот

Canva Pro тепер безкоштовно

Використання кросплатформенних сервісів бібліотеками – це вже не новина, а буденність. Користуватися шаблонами   Сanva для створення презентацій, інфографіки, логотипів, плакатів, обкладинок майбутніх подій для соціальних мереж, оформлення листів та запрошень ми неодноразово вчилися на вебінарах, які проводила наша бібліотека. Сьогодні, є крута можливість від цього сервісу для неприбуткових організацій та шкіл – безкоштовний доступ до Canva Pro . Як подати заявку детальніше читайте тут . Перед тим як подати заявку потрібно: 1. Зареєструвати на сайті Canva свій обліковий запис, на нього буде запитуватися доступ. 2. Документ, який повинен підтверджувати, що ви є неприбуткова організація, він має містити відповідні коди неприбутковості (детальніше прочитаєте за посиланням вище). 3. Заявку можна заповнити українською мовою. Доступ до Canva Pro можуть отримати педагоги загальноосвітніх навчальних закладів. Для них тут є можливість користуватися інструментами для дистанційного