Перейти до основного вмісту

Кращий методист 2017

8 грудня 2017 року в рамках лабораторії професійної майстерності методиста «Рольметодичної служби у сприянні інноваційному розвитку бібліотек», проведено конкурс професійної майстерності «Кращий методист 2017», який проходив у декілька етапів.
Конкурс проведено з метою виявлення, поширення і стимулювання інноваційного досвіду роботи методичних фахівців.
Основні завдання конкурсу: підвищення престижу професії шляхом виявлення кращих фахівців; стимулювання професійної творчості методистів; підвищення мотивації до професійного росту, обмін досвідом між учасниками конкурсу, ознайомлення з новими ідеями, засобами та методами роботи.
За звання «Кращий методист 2017» змагались методисти Городоцької, Летичівської, Новоушицької, Ярмолинецької центральних районних бібліотек та Кам’янець-Подільської центральної міської бібліотеки імені Костя Солухи.
Конкурсанти продемонстрували свою компетентність, інноваційний досвід методичної роботи, кмітливість, творчі здібності. У першому завданні «Візитівка» кожен учасник представляв себе та своє захоплення. Форма виступу залишалась за вибором конкурсантів: у віршованій формі, прозі, інсценівці, театралізації, відеоролику, мультимедійній презентації.
У другому завданні конкурсу «Питання відповідь» кожний учасник відповідав на ряд запитань протягом 1 хвилини. На завдання були розроблені конкретні питання, рівноцінні для усіх учасників.
 «Методист – це клас!» – це третє завдання, під час якого конкурсанти рекламували свою професію. Формат реклами кожен учасник обирав самостійно. Оцінювалась: кмітливість, новаторський підхід до вирішення поставлених завдань.
І четверте завдання «Світ моїх захоплень» – дало можливість учасникам розповісти про своє особисте захоплення. Кожен розповідав про своє хобі, наочно демонструвались і фото захоплень.

Переможця  конкурсу визначили учасники лабораторії професійної лабораторії методиста шляхом таємного голосування. Ним стала Бутельська Надія Олександрівна – провідний методист Городоцької ЦРБ, яка набрала найбільшу кількість голосів. 

Коментарі

Популярні публікації

#КРЕАТИВНІФОРМИ

Як і обіцяли, продовжуємо нашу щотижневу рубрику #креативніформи в бібліотечній роботі. Сьогодні поговоримо про книжкові виставки та їх оформлення . Здається, книжкова виставка – це класика і консерватизм і нічого цікавого придумати з нею не можливо, окрім як виставити на полиці об ’ єднавши за певною тематикою. А от і ні. Книжкова виставка – це форма роботи з необмеженим полем реалізації креативного, творчого бачення бібліотекаря. Види книжкових виставок та їх тематика може бути сама різна (детальніше можете почитати за посиланням ), а способів оформлення не так багато – традиційні, віртуальні, у формі інсталяцій, флетлей, айстопери, вітринні, озвучені або музичні. Підемо по порядку? Традиційні книжкові виставки – це вічна класика. При оформленні виставок потрібно брати до уваги її зміст. Не завжди доречно оформлювати її якимось креативним чином, якщо за своїм видом і змістом вона офіційного характеру, наприклад. Віртуальні книжкові виставки вже стали традиційною формою робот

Canva Pro тепер безкоштовно

Використання кросплатформенних сервісів бібліотеками – це вже не новина, а буденність. Користуватися шаблонами   Сanva для створення презентацій, інфографіки, логотипів, плакатів, обкладинок майбутніх подій для соціальних мереж, оформлення листів та запрошень ми неодноразово вчилися на вебінарах, які проводила наша бібліотека. Сьогодні, є крута можливість від цього сервісу для неприбуткових організацій та шкіл – безкоштовний доступ до Canva Pro . Як подати заявку детальніше читайте тут . Перед тим як подати заявку потрібно: 1. Зареєструвати на сайті Canva свій обліковий запис, на нього буде запитуватися доступ. 2. Документ, який повинен підтверджувати, що ви є неприбуткова організація, він має містити відповідні коди неприбутковості (детальніше прочитаєте за посиланням вище). 3. Заявку можна заповнити українською мовою. Доступ до Canva Pro можуть отримати педагоги загальноосвітніх навчальних закладів. Для них тут є можливість користуватися інструментами для дистанційного