Перейти до основного вмісту

Вебінар "Практична медіаграмотність"

   7 квітня 2016 року на базі Регіонального тренінгового центру обласної наукової бібліотеки для працівників бібліотек області проведено вебінар на тему "Практична медіаграмотність".

   Під час вебінару учасники отримали відповіді на наступні питання: 
- медіаграмотність як життєво необхідна навичка в сучасній Україні;
- медіа, інвестори й держава: що кому належить на медіа ринку;
- своєрідність інформації як товару: що продають медіа?;
- структура українського  медіа ринку;
- новинна грамотність. Як перевірити достовірність та неупередженість інформації;
- технології критичного мислення: як сприймати і трактувати інформацію;
- інформаційні війни: як врятуватися від пропаганди або чому вдається маніпулювати громадською свідомістю.

 








Коментарі

Популярні публікації

#КРЕАТИВНІФОРМИ

Як і обіцяли, продовжуємо нашу щотижневу рубрику #креативніформи в бібліотечній роботі. Сьогодні поговоримо про книжкові виставки та їх оформлення . Здається, книжкова виставка – це класика і консерватизм і нічого цікавого придумати з нею не можливо, окрім як виставити на полиці об ’ єднавши за певною тематикою. А от і ні. Книжкова виставка – це форма роботи з необмеженим полем реалізації креативного, творчого бачення бібліотекаря. Види книжкових виставок та їх тематика може бути сама різна (детальніше можете почитати за посиланням ), а способів оформлення не так багато – традиційні, віртуальні, у формі інсталяцій, флетлей, айстопери, вітринні, озвучені або музичні. Підемо по порядку? Традиційні книжкові виставки – це вічна класика. При оформленні виставок потрібно брати до уваги її зміст. Не завжди доречно оформлювати її якимось креативним чином, якщо за своїм видом і змістом вона офіційного характеру, наприклад. Віртуальні книжкові виставки вже стали традиційною формою робот

Canva Pro тепер безкоштовно

Використання кросплатформенних сервісів бібліотеками – це вже не новина, а буденність. Користуватися шаблонами   Сanva для створення презентацій, інфографіки, логотипів, плакатів, обкладинок майбутніх подій для соціальних мереж, оформлення листів та запрошень ми неодноразово вчилися на вебінарах, які проводила наша бібліотека. Сьогодні, є крута можливість від цього сервісу для неприбуткових організацій та шкіл – безкоштовний доступ до Canva Pro . Як подати заявку детальніше читайте тут . Перед тим як подати заявку потрібно: 1. Зареєструвати на сайті Canva свій обліковий запис, на нього буде запитуватися доступ. 2. Документ, який повинен підтверджувати, що ви є неприбуткова організація, він має містити відповідні коди неприбутковості (детальніше прочитаєте за посиланням вище). 3. Заявку можна заповнити українською мовою. Доступ до Canva Pro можуть отримати педагоги загальноосвітніх навчальних закладів. Для них тут є можливість користуватися інструментами для дистанційного