Перейти до основного вмісту

Практична медіаграмотність для директорів бібліотек

   10 червня в рамках літнього клубу бібліотечних менеджерів "Соціальні інновації у бібліотеці" на базі обласної універсальної наукової бібліотеки ім. М.Островського проведено тренінг "Практична медіаграмотність у бібліотеці" для директорів центральних районних (центральних міських) бібліотек області.
Що таке медіа? Як це бути медіаграмотним?
   Під час тренінгу учасники прослухали лекцію-презентацію "Практична медіаграмотність в умовах інформаційної війни", а також учасники мали змогу практично перевіряти правдивість інформації (аналізувати, оцінювати, сприймати критично те що чують і бачать).
   Завершився тренінг дискусією на тему "Як сьогодні просувати медіаграмотність в умовах інформаційної війни" .
Під час вправи з текстами з підручника.
Продовжуємо практичні заняття.


Коментарі

Популярні публікації

#КРЕАТИВНІФОРМИ

Як і обіцяли, продовжуємо нашу щотижневу рубрику #креативніформи в бібліотечній роботі. Сьогодні поговоримо про книжкові виставки та їх оформлення . Здається, книжкова виставка – це класика і консерватизм і нічого цікавого придумати з нею не можливо, окрім як виставити на полиці об ’ єднавши за певною тематикою. А от і ні. Книжкова виставка – це форма роботи з необмеженим полем реалізації креативного, творчого бачення бібліотекаря. Види книжкових виставок та їх тематика може бути сама різна (детальніше можете почитати за посиланням ), а способів оформлення не так багато – традиційні, віртуальні, у формі інсталяцій, флетлей, айстопери, вітринні, озвучені або музичні. Підемо по порядку? Традиційні книжкові виставки – це вічна класика. При оформленні виставок потрібно брати до уваги її зміст. Не завжди доречно оформлювати її якимось креативним чином, якщо за своїм видом і змістом вона офіційного характеру, наприклад. Віртуальні книжкові виставки вже стали традиційною формою робот...

Нові інструменти з цифрової грамотності для бібліотекарів на платформі Дія.Освіта

На платформі Дія.Освіта запущено два нові інструменти для підвищення цифрових навичок бібліотекарів: рамку цифрових компетентностей та Цифрограм для бібліотекарів. Ці інструменти спрямовані на підвищення професійних компетенцій та цифрових навичок координаторів бібліотек-хабів цифрової освіти. Завдяки рамці цифрової компетентності та тесту Цифрограм бібліотеки зможуть краще підготуватися до підтримки спільнот у навчанні цифрової грамотності та використанні цифрових ресурсів, що сприятиме розвитку цифрового суспільства . Із 2020 року за ініціативи Мінцифри в Україні працює мережа хабів цифрової освіти, більшість з яких створена на базі бібліотек. Вони відіграють важливу роль у підвищенні цифрової грамотності українців, забезпечуючи відвідувачам доступ до сучасних технологій, можливість покращувати їх цифрові навички та отримувати підтримку в освоєнні нових знань. Проєкт реалізовує Міністерство цифрової трансформації України у співпраці з UNDP Ukraine / ПРООН в Україні у межах «Проєк...