Перейти до основного вмісту

Практична медіаграмотність для директорів бібліотек

   10 червня в рамках літнього клубу бібліотечних менеджерів "Соціальні інновації у бібліотеці" на базі обласної універсальної наукової бібліотеки ім. М.Островського проведено тренінг "Практична медіаграмотність у бібліотеці" для директорів центральних районних (центральних міських) бібліотек області.
Що таке медіа? Як це бути медіаграмотним?
   Під час тренінгу учасники прослухали лекцію-презентацію "Практична медіаграмотність в умовах інформаційної війни", а також учасники мали змогу практично перевіряти правдивість інформації (аналізувати, оцінювати, сприймати критично те що чують і бачать).
   Завершився тренінг дискусією на тему "Як сьогодні просувати медіаграмотність в умовах інформаційної війни" .
Під час вправи з текстами з підручника.
Продовжуємо практичні заняття.


Коментарі

Популярні публікації

#КРЕАТИВНІФОРМИ

Як і обіцяли, продовжуємо нашу щотижневу рубрику #креативніформи в бібліотечній роботі. Сьогодні поговоримо про книжкові виставки та їх оформлення . Здається, книжкова виставка – це класика і консерватизм і нічого цікавого придумати з нею не можливо, окрім як виставити на полиці об ’ єднавши за певною тематикою. А от і ні. Книжкова виставка – це форма роботи з необмеженим полем реалізації креативного, творчого бачення бібліотекаря. Види книжкових виставок та їх тематика може бути сама різна (детальніше можете почитати за посиланням ), а способів оформлення не так багато – традиційні, віртуальні, у формі інсталяцій, флетлей, айстопери, вітринні, озвучені або музичні. Підемо по порядку? Традиційні книжкові виставки – це вічна класика. При оформленні виставок потрібно брати до уваги її зміст. Не завжди доречно оформлювати її якимось креативним чином, якщо за своїм видом і змістом вона офіційного характеру, наприклад. Віртуальні книжкові виставки вже стали традиційною формою робот

Canva Pro тепер безкоштовно

Використання кросплатформенних сервісів бібліотеками – це вже не новина, а буденність. Користуватися шаблонами   Сanva для створення презентацій, інфографіки, логотипів, плакатів, обкладинок майбутніх подій для соціальних мереж, оформлення листів та запрошень ми неодноразово вчилися на вебінарах, які проводила наша бібліотека. Сьогодні, є крута можливість від цього сервісу для неприбуткових організацій та шкіл – безкоштовний доступ до Canva Pro . Як подати заявку детальніше читайте тут . Перед тим як подати заявку потрібно: 1. Зареєструвати на сайті Canva свій обліковий запис, на нього буде запитуватися доступ. 2. Документ, який повинен підтверджувати, що ви є неприбуткова організація, він має містити відповідні коди неприбутковості (детальніше прочитаєте за посиланням вище). 3. Заявку можна заповнити українською мовою. Доступ до Canva Pro можуть отримати педагоги загальноосвітніх навчальних закладів. Для них тут є можливість користуватися інструментами для дистанційного